hanna roth

live, love, laugh

Kallblod

Publicerad 2009-09-14 20:57:52 i horsie,

Alltså ååååååååååh, sitter och kollar annonser på hästar.
Min drömhäst är fortfarande Dante.. Men han får jag ju inte, så sitter och söker efter Nordsvenska valacker som är till salu. Hittar såna vackra kusar alltså. Men vet inte än om jag skulle orka med det, så sjukt mycket jobb. Men samtidigt, jag är ju beredd att lägga ner den tiden och pengarna på en häst.

Jag vet inteeee. Men åh.
Visst är dom vackra? och söta.. hehe

 

funderar på att kolla runt efter efter i örebro och lite utanför, bara för att... blir det kärlek vid första ögonkastet så ja... då vet jag inte.

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2009-09-14 21:07:05

Hihi, Tack så mycket! :) Fin blogg!

Postat av: jessica

Publicerad 2009-09-15 21:00:33

fan, du måste ju komma imorrn dude?!?!?!?!?!? KRYA PÅ DIG <3

Postat av: sarut:)

Publicerad 2009-09-16 17:11:01

helt underbara!<333

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-16 23:48:08

Ann Marlen Hagen måste köra en 12 års kallblods sto och en 2 års kallblods hingst till slakteriet efter påsk, båda är inkörd. Hon hoppas att hon kan köra dom till ett gott nytt hem istället. Ägaren har blivit akut sjuk och kan inta ha dom längre. Om någon är intresserad, skicka mail till [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela