hanna roth

live, love, laugh

Lämplighetstest

Publicerad 2009-09-14 20:23:00 i vardags,

Japp, som det låter, har nyss gjort lämplighetstest inför Lumpen, eller ja, mönstringen. Men är ganska säker på att de inte vill ha mej för jag har sån astma... Tråkigt värre, för vore fan roligt =) Har suttit en stund om pratat med min gode vän Emma (hon tävlade också fjord-sm, påtal om något), hon har gjort lumpen, så det blev frågestund typ.

Jag kan drömma vidare.. Men gör man lumpen har man ju ännu fler månader på sig att bestämma vad man ska göra sen i livet.

Efter skolan drog jag till gustavsvik till mitt älskade löpband. Gick i raskt tempo 2 km och sprang i 1 km, på 6 minuter. Bra för att vara mig.. Utan att få plågande astma dessutom! P-P-P-PARTEY!

Jag borde kanske plugga.. men orka.. Jag har ont i halsen, det suger sn-ppkaka!
nu ska jag göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela