hanna roth

live, love, laugh

Långritt

Publicerad 2009-09-02 21:20:50 i fjordisar,

Hallåj.
Dagen började med att jag försov mig, vaknade 25 minuter innan vi skulle börja. Och min cykel var på skolan. Lycka till, tänkte jag, men kunde ta mammas cykel, så kom bara typ 2 minuter försent. Dock så hann jag inte cykla (duscha ska det stå), så har väl inte varit den fräschaste idag skulle jag tro..

Efter skolan sen fick jag cykla hem med 2 cyklar, det var ju också roligt =) eller inte.

Sen åkte jag till stallet och tog världens längsta ridtur, var väl inte direkt meningen men så blev det. Vi red igenom hela vintrosa (under tunneln under E18) och strax innan banvallen vid latorp svängde vi så vi kom ner tillbaka mot E18 och red över en stor bro. Det var hur mysigt som helst. Var jag och majsan och linnea och oden såklart <3 Vi var ute 3 timmar så nu har jag rätt ont i rumpan och ryggen, blev ju en heldel skritt i Vintrosa, tråkiga asfalt.

här kommer lite meganödvändiga bilder iaf.
jag och linnea ska rida långt snart igen, men då blire hela vägen till latorp, så startar vi lite tidigare kanske =)

       

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-09-02 22:39:21

Vad härligt =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-02 22:47:10

Dock så hann jag inte cykla, så har väl inte varit den fräschaste idag skulle jag tro..



?

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-02 23:02:55

sv: yepp. på tisdag kommer dom hit. bara PR-grejer, NRJ bland annat. alltså ingenting för fansen (förutom kenza -.-) men det hade jag förväntat mig. ska dock åka dit ändå, höhö. det blir niiice.

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-04 15:54:59

Härligt, jag vill också :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela