hanna roth

live, love, laugh

Muzik Tipz

Publicerad 2009-09-25 17:04:29 i kulturis,

Tänkte var lite gullig och tipsa om lite bra ny musik nu, för jag är så himla bra.

Panic! At the disco har en ny singel som heter "New Perspective".
Sedan igår har jag nog lyssnat på den 50 gånger.

Paramores nya album kommer snart ut, fast jag har det redan på datorn för jag har en sån bra pappa =)
Det heter "Brand New Eyes", svinigt bra!

One Republic har en ny singel vid namn "All that right moves", den påminner sjukt mycket om Tatos låtar, lyssna själv så får du se. Den är brabra.

Sen måste jag påminna att lyssna på Pinks nya album "Funhouse", var ett tag sen den släpptes men ändå, sjukt bra låtar. Taggad inför att se henne ofc!


Nu kommer jag inte på någe mer, det var ju inte så mycket, hehe. Jag sitter och nördar Lily Allen - Fuck You Very Much, haha i like it.




Jag har flyttat över Idol till tumme ner listan, orkart bara inte. Överdrivet skit. Folk kan ju inte sjunga som tillochmed kommer med. Dom går vidare bara för att dom är snygga och smala, haha orka. Boooooooring. Så jag är inte den nörden som gjorde ALLT för att inte missa en enda program varenda jävla vardag längre :b. Känns rätt skönt faktiskt.

PUSSÅHEJ
kom gärna med dina fina åsikter, dom är kanske lika bra som mina, fast bara kanske.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-26 00:18:49

ogillar din oentusiasm i hela idolgrejen alltså. idol är ett måste varje år. idol är bäst.

gillar dock musiktipsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela