hanna roth

live, love, laugh

Nu fan lyckades jag

Publicerad 2009-09-22 21:00:54 i fjordisar,

I januari provade jag att longera Maja, men hon typ dampade loss så jag gav upp.

Idag tränade jag lite från backen (akademisk ridkonst kallas det, men vill inte påstå att vi är så duktiga..). Tränade öppna och sluta, framdelsvändningar, och halter och ryggning osv. Sen gick jag över till att longera på liten volt i både skritt och trav och det gick superbra! PUSS ALLTSÅ. Då blev jag glad, hon var superduktig. Fick peta till lite med spöt en gång på rumpan för att hon inte lyssnade, då körde hon iväg rumpan och bockade gärnet, sen var det inget mer med det, hahahahha.

Resan till stallet var ju inte överdrivet kul. Skoskav, bussen glömde stanna, cykeln ramlade över mig, cykla sen 4 km i motvind (kom fan ingenstans). Jag hatar cyklar ibland. Men det var så jobbigt så jag kan skriva upp det i konditionsdagboken.. hehe.

 

Kommentarer

Postat av: pelle

Publicerad 2009-09-22 21:14:04

well spank you!

Postat av: pelle

Publicerad 2009-09-23 19:58:55

jadå, du med? ;)

Postat av: sara

Publicerad 2009-09-23 20:11:18

ja de va jätte bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela