hanna roth

live, love, laugh

Peppet

Publicerad 2009-09-16 17:17:31 i vardags,

Igår sökte jag till peppet.
Det var en upplevelse. Men det är ju sån jag är.
Hoppas att jag kommer in nu då. Håll tummen/tummarna för mig.

Igår och i förrgår hade jag också ont i halsen.
Nu är jag snorig. Det suger att vara förkyld.

Imorgon har jag Afrika prov.

Det är inte lätt att plugga när man inte orkar.
Nu ska jag försöka plugga ändå.
Afrika kan ju vara intressant.............

Giraffer är ju fina iallafall.
Jag har lärt mig att Afrikanska elefanter är tjuriga och större än andra elefanter.

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-09-16 20:29:25

Med andra elefanter så menar du väl Indiska? För så vitt jag vet så finns det inga Europeiska eller Amerikanska elefanter....

Postat av: bloggägarn

Publicerad 2009-09-16 22:04:16

Ja indiska.. hehe, svenska (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela