hanna roth

live, love, laugh

Ruttet eller inte

Publicerad 2009-09-17 08:14:36 i vardags,

Bajs, blir hemma idag också. Fast lite skönt är det.
Nyss ätit nybakat bröd. Snorer rinner tjoho.
Såg fram emot teater lektionen idag men icke sa nicke,
blir hemma såklart, men det kan ju vara kul det med.

Sticker iallafall iväg senare och gör Afrika provet,
sen ikväll så är det Kurs på Deed för volontärer.

En sak till. Peppet ville inte ha mig.
Men jag var tydligen bland de bästa..... ja så brukar det låta.

Äsch, dom får skylla sig själva, dom kommer väl på,
att dom inte klarar sig utan en sån som jag =)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-18 19:07:14

Bruksridning verkar faktiskt kul, får se hur det blir sen :) Funderar på att åka på klubbmästerskapet, men det beror på hur länge det håller på för jag slutar jobbet ett. Vet du hur länge det brukar hålla på? Jag missar ju dressyren i alla fall...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela