hanna roth

live, love, laugh

Värdefull helg

Publicerad 2009-09-27 16:54:28 i vardags,

Tjena där.

Har vart en riktig grym helg! Toppenbra. PUSS på den alltså. Igår blev över förväntningarna, eller ja, satt några tuppar ibland och sådär, men kände mig helt slemmig i halsen delvis så blev lite skakig på rösten. Men sånt händer. Slänger upp lite filmer på youtube snart så ni får se, ni som inte orkade ta er dit. TACK, till er andra, var väl minst 80 pers där skulle jag tro iallafall, eller mer. 100? Jag vet inte.. Mycket folk var det iallafall.

Blev väldigt lyckat iallafall, jag är nöjd. Det var rooooooligt.

och så har jag gjort en till kul grej, alltså, jag är ännu mer nöjd över det nästan! - Igår innan vi drog till deed, hade jag tråkigt när jag väntade på jessi och mackan. Så jag fick för mig att jag skulle klippa mig. Fram med kökssaxen och klippaklippa, både luggen och lite på sidorna och sådär. Fyfan vad snyggt det blev. Det brukar alltid bli helt cepp och typ jättekort eller snett. Men jag är svinnöjd. Det var lite kul. Kanske ska byta linje till frisörlinjen..? Not. Estet in my heart.

Nu blire vokens snart.
Bjussar på några översnygga bilder. Lär ju komma fler, vem vet liksom.

   

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-27 17:16:53

när är next time? fick lite förhinder för pappa fyllde ;)

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-27 17:28:59

ni var braaaaaa :))

Postat av: jessica

Publicerad 2009-09-27 17:56:20

BÄST VAR DET!!!!!!!! <3<3<3 så jävla över förväntningarna. vi tre är dreamteam ;)



ps. prislappen i mitt hjärta <3 hahahahahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela