hanna roth

live, love, laugh

Vokalensemblen!

Publicerad 2009-09-01 20:44:41 i vardags,

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
IM IN!

Efter lunch läste jag på lappen att jag INTE kommit in.
Jag grät flera timmar. Bläuuuhuhuhuhuuh.
Unni kom ju in. Jag hade tillochmed fått förhoppningar.

Sedan när jag är i stallet. Deprimerad och bajs.
Så får jag ett sms. ÅHHH KOMMER ALDRIG RADERA DET SMSET.

"Hej Hanna, klart du ska vara med! Förlåt för mitt dumma beteende! Du är varmt välkommen.
Man ska vara rädd om entusiasterna! /B"

Här hade jag väl tackat gud om jag var kristen, men nu är jag inte det.
Så jag tackar .. öhm.. mamma, pappa, min katt, min syster, alla vänner, och älskade BJÖRN!

Kommer bli fettfettfett det härä, helt bajsbra. Schweiz i vår också! =D Jag är lycklig!



typ såhäääääääääääääääär lycklig som när jag var liten!

UNNI MIN PARHÄST NU MÅSTE VI FIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

han tillochmed kramade mig och kallade mig gumman...
"jag ska fundera ett tag till, jag kanske tänkt fel.."

Det hade han! FYFAN VAD SKÖNT!!! =DDDDDDDD

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-01 21:46:25

grattis :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-01 21:51:08

Grattis!

En shettis är ju en idé, men det ger mer jobb, det bästa vore om jag kunde hitta ngn som vill hyra in sig...

Postat av: unniiii

Publicerad 2009-09-01 22:12:30

JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAAAD!!!! NU BLIRE KALAS!!!!!!!!!!!! DU OCH JAG OCH DET BLIR DUBBELT SÅ KUUUL!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-01 22:53:22

Fan vad nice ! Helt sjukt kul :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-04 15:50:20

Jag har sagt till alla kompisar typ, hoppas att dom känner någon, men annars blir det annons om ngn vecka eller nåt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela