hanna roth

live, love, laugh

2/8 -2010

Publicerad 2010-08-02 14:05:02 i vardags,

Det känns mest konstigt att skriva att det är augusti. Tiden går så stört fort nu och jag inser mer och mer för varje dag att jag måste börja ta vara mer på sommarlovsdagarna, för snart är det skoldags igen och då sätter allt igång. Då blir det inte lika mycket soft&chill som kan ingå i ett sommarlov. Om vi bara kunde få lite värme och sol tillbaka så skulle slutet på mitt sommarlov bli mer perfekt än någonsin.

Jag ska kämpa i höst för att få allt att rulla på. Hästen + plugget + familj/vänner. Utan massa gnäll och klagomål, för det hjälper ingenting. Allt kommer bli toppen även fast det kommer bli mycket att göra. Det är trots allt sista året i skolan, och det ska bli det bästa året! I love you esteter!

Nu ska jag och Ella äta ananaspaj och leva livet, sedan far jag till min älskade egna häst som jag fortfarande inte kan förstå att han är min.



njut av sommarN nu förbövelen så ses vi snart, PUSSÅHEJ!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2010-08-03 13:43:09

<3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-08-03 20:46:24

Ja, snart är det skola :/



Nu får du vara med i min bloggtävling =)

Postat av: anchi

Publicerad 2010-08-03 22:13:22

SVAR - 60 "bara".. Men om jag tycker att det är för lite ska vi troligtvis höja, när jag har provat lite och sådär. Men hon vill hellre ge något hon tycker är lagom nu för att kunna ge extra ibland och så :) så det blir nog bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela