hanna roth

live, love, laugh

Nu drar plugget igång på riktigt igen

Publicerad 2010-08-31 10:24:27 i vardags,

Det är bara att kötta! Säger jag igen, som jag brukar säga.
Igår bestämde jag mig för att satsa på Spanskan igen. För fixade jag matten, kan jag nog fixa spanskan också... Vore en sån sjuk lättnad isåfall! Nu sitter jag och sliter med Engelska C.

Ska om en vecka redovisa inför hela kalssen om att Kunaber över 55 inte längre får billigare cigaretter... åh så synd om dom, verkligen! Det är väl bara bra att dom drar in det tycker jag, eftersom att man som pensionerad där inte får mer än en ynka hundring i månaden.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-08-31 12:51:23

SVAR - då hade du väl inte skickat något då haha :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-01 19:27:34

Nu kör vi sista året i skolan :)



Sv: Tack :)

Postat av: Hoppteamet - Emelie

Publicerad 2010-09-03 19:32:32

sv: jotack, vädret va ju inte de bästa men vi klarade oss ju iaf ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela