hanna roth

live, love, laugh

Tävlingssugen...

Publicerad 2010-08-29 22:40:29 i speeden <3,

Nu är det verkligen dags för ett Speeden/Häst inlägg. Var väldigt längesen såg jag nu, senaste veckorna har det mest varit typ taffsnäs och matte. Men nu måste jag ju blogga om min älskade speeden (och ja det ska komma ett inlägg från Taffsnäs med bilder och sånt SNART, jag lovar!

Red på banan idag! Gick superduper, är lagom taggad inför dressyrträningen imorgon. Har inte varit iväg på någon träning sedan innan hovbölderna. Hoppas verkligen vi klarar oss utan fler skador nu för den perioden var inte rolig... och så är det lite tävlingar inplanerade också! Kommer bli en strålande höst det här! :D

10/10 Kallblodskampen (Hoppning) i Karlstad. Värmlands Fjordhästförening.
24/10 Hoppning/Dressyr Örebroläns fjordhästförening KM.

Är vråltaggad nu när han går så braaaaaaaaaaaaaa! Är så glad att jag har världens bästa pålle alltså ♥



vacker är han också min speeden ♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-30 18:44:47

Va kul med lite tävlingar ! Hoppas vi ses på fjordhästföreningens tävling! Beroende på vart det är och så så kmr nog jag och Crazzibass :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela