hanna roth

live, love, laugh

Förhandsvisning

Publicerad 2010-02-10 19:42:57 i kulturis,

Ibland älskar jag SF lite för mycket. Bara iår har jag gått på säkert fler än fem förhandsvisningar av biofilmer. Det är så värt det, för det kostar så mycket som 0 :-. Annars får man ju betala en hundring och det känns faktiskt lite ovärt om jag får säga vad jag tycker. Då kan man nästan lika gärna se hemma, eller ja visst, ibland kan man väl unna sig lite biotid men inte ofta. Därför är ett tips till er som vill spara lite pengar men fortfarande gå på bio, att Skaffa ett SF klubbkort om du inte redan har det. Sedan håller man koll på när förhandsvisningsbiljetterna släpps. Sen äre bara att köra på!

Ikväll blir det "Farsan" av Josef Fares. Den lär vara guldvärd. Ska bli najz. Fast den går rätt sent och jag hinner inte plugga.. men jag får plugga inatt.



Josef Fares är ju för snygg alltså... MUMZ

Kommentarer

Postat av: Martin Jonsson

Publicerad 2010-02-10 19:55:16

SV: ja! fanträff blir guld!! :)

Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-10 20:26:37

hihi tack så mycket! :)



sv: ja precis.. :/ ja det får jag göra, och det gör jag m,en svårt. men ah hoppas det löser sig.. <3 tack för omtanken!:)



Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-10 20:27:12

sv: hehe ja det ska jag försöka!:D

Postat av: martin

Publicerad 2010-02-11 09:24:50

SV: JA! låt oss åka och se på den ! :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-11 12:59:13

Sv: Tack :)



Var filmen bra? Det kortet ska jag nog skaffa, jag vill också se gratis bio :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela