hanna roth

live, love, laugh

Halva sportlovet left

Publicerad 2010-02-25 10:51:42 i vardags,

Vad tiden går fort, men ändå sjukt långsamt. Så ruggigt skönt med sportlov en vecka, skulle inte tacka nej till en ledig vecka..

Jag öppnade nyss ett kuvert.. där i låg mina skraplotter. Wiho, jag vann 10 kr! Fast jag vet inte om jag ska hämta ut pengar eller en ny lott. Ovärt om jag inte vinner på den nya lotten liksom, men tänk om jag gör det och istället väljer en guldtia. Hah, jag förstår varför folk blir beroende av det här.

Nu sitter jag och tävlar om böcker och massa grejer på tidningen Må Bra's hemsida. och sen ska jag försöka få ihop en någelunda okej novell till Friskis & Svettis novelltävling. Priset till vinnaren är 5000 :-, så det är alltid värt att försöka.

En till bra grej är Gratisbio sidan. Där kan man få massa gratis stuff. Det är inte ens svårt att tjäna ihop poäng, så registrera dig HÄR!

Om en stund blir det stan. Köpa jeans, smågrejer, framkalla kort, ja sånt där som behövs göras ibland. Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2010-02-25 10:57:55

orka att inte duscha efter boxning haha:D

Postat av: sophia

Publicerad 2010-02-25 11:46:51

men jag kan ju komma på yogan om jag skyndar mig som fan!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ju försöka :D

Postat av: sophia

Publicerad 2010-02-25 11:48:07

ekller nej faaaaaaaaaaaaaaaaaaan mitt kort gick ut igår FAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTASTISKT FAAAAAN måste gå dit och köpa ett tre månader hahaha vafan

får göra det imorgon eller ngt, ska vi köra yoga 10.00 på lördag? fast asså jag vill gymma :D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-25 12:59:41

Jaha okej ! Det blir säkert ännu roligare ! :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-25 13:30:29

sv: haha jo det har du rätt i!(A) liiiite långt att åka :P precis som jag skulle åka till stockholm för att shoppa. fast det hade jag nog kunnat göra, om jag hade haft lite mer pengar (A) haha är lite för fattig för det. :P tur man har mamma och pappa ibland!:D hehe

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-25 13:31:11

sv: oj har du?:O det är drygt som bara den.. hehe nej eller hur :P finns inte mycket att göra. min rygg är jättedålig men det enda jag kan göra är at träna den, inte för det hjälper jääätte mycket men alltid något:)

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-25 13:34:54

oh från london?:D vad är det för någon?;D Lite svårt att åka och handla den en gång i månaden? heheh ;)



ja eller hur.. Vissa har tydligen inte tillräckligt med sina egna liv utan måste lägga sig i andras!:S

haha, ja eller hur. Vi svenskar är fan värst!:P Fast vi har det så jävla bra, om man nu tänker på det viset. Men äh, haha. Så vi är ;)



haha, naw ;) du får fjäska lite för din mamma så kanske hon kan köpa färg till dig (a) det gjorde min hehe. :D fick en ny foundation den på bilden som jag la upp och en ny mascara, sen två paket hårfärger :P tack vare mitt tjoooocka hår måste jag ha två haha :(

ja oh jag hade velat se det!:D hehe naw :P mtit hår är typ så långt nu :D nästan lite längre :D



I ystad går jag!:) hehe själv?(a) jag har sång som huvudinstrument och piano som bi:D själv?:)



Oj vad lång kommentar, haha hoppas du orkar svara/läsa!:)

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-02-25 18:57:56

JA! hon är skit snygg!



ahaaa, okej då förstår jag. men det är du som tar hand om honom?



ja, absolut, längtar alltid efter våren först!

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-02-25 19:20:29

Haha jaa, de kunde det ju ha vart ;P



Jag har provat en ny häst nu en gång, ska även rida henne imorgon.. så får vi se om jag börjar hjälpa till med henne! Helt hästlös kommer jag ju inte bli iallafall, då blir jag crazy :P



Ah okej, vad mysigt! :) tanken var att jag också skulle ta henne på foder då när ägaren åker iväg.. men tyvärr går varken tiden eller ekonomin ihop till det så hon fick gå till en annan :(

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-25 21:54:09

Sv: Haha, ja det är päls överallt, men Nadja har tagit en paus med det nu :P

Klart man ska vara med att tävla, är man inte med kan man ju inte vinna :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela