hanna roth

live, love, laugh

Kontrakt och kördags

Publicerad 2010-02-28 13:32:39 i vardags,

Snart blir det att åka iväg till Latorp för att skriva kontrakt med Stallägaren. Spännande! Sen blir det vokensrep med vokens. Hahahaha logiskt. Körrep med vokens då. och lite pinsamt är det, men jag vet inte om vi har speciellt Altrep idag så det kan vara så att vi börjar 16.30 och inte 17.30, och då blir det liiiite tajt för mig. Vi får la se.

Ha en dunderfin dag!
och jag vet att det ser kladdigt ut på bloggen med alla erbjudanden och hemsidor och tips... men jag vet att det lönar sig i slutändan ;)

Kommentarer

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-02-28 13:39:50

sv: Haha! Oj! Jag går också i tvåan ^^ Ja, jag tycker väldigt mycket om Allé faktiskt, jag stortrivs! Är risbergska bra? Har en massa gamla kompisar som går där: Moa Broström, Martin Lissel (kan du nog inte ha missat, haha), Petter Östman m.fl.



Haha, okej! Ja min är precis som din väldigt pigg när man rider ut och vid träning kan han bli lita lat och försöka komma undan :p



Okej, vad kul att jobba på ridläger! Är det något i närheten eller? :D

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-02-28 14:28:23

Förresten är du utmanad på min blogg! Läs mer här: http://jennystoa.blogg.se/2010/february/utmanad.html#comment :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-28 14:39:34

Var det inte i Latorp som ridhuset hade rasat?



Sv: haha, Ja, ta med en hem (fast glöm inte att ta med transporten dit) :P

I morgon har du häst :D

Postat av: anchi

Publicerad 2010-02-28 16:16:25

svar - varför just på söndag? jag är hemskt ledsen.. men jag tror verkligen inte att jag kommer orka göra något alls på söndag :/ jag kommer ha så mycket att packa upp och greja med och jag kommer vara så fruktansvärt trött då.

Postat av: Millah

Publicerad 2010-02-28 16:53:02

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-02-28 19:35:41

ah okej, vad roligt :) ska du vara där hela sommaren eller?

Postat av: Karoline - Vinn ett strasspannband

Publicerad 2010-03-01 11:32:16

Vad roligt att du vill vara med i min tävling :)



Spännande att skriva kontakt :)

Han är riktigt fin Speed!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela