hanna roth

live, love, laugh

Oh Happy Day

Publicerad 2010-02-01 21:07:41 i vardags,

Jag säger bara... Supertoppenbajsbradag alltså!

Alice kom in på Karljohan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag höll nästan på att börja gråta. Hon kommer få sex hur jävla underbara år som helst. Den tiden på Karljohan är oförglömlig alltså. Så stört bra skola!
Pappa jobbade sin första dag idag, efter att ha varit arbetslös sen i maj typ. Så himla bäst.

och till en till mycketmycketbra sak. I helgen blir det taffsnäs. Visst att det kostar 300 spänn. Men vi kommer få rida lektion och ha lektioner för varandra, mat ingår, och massa annat kul. Fyfan vad roligt! Hoppas jag får jobb där i sommar också då!

Lovely daY. Efter skolan gick jag och Edvin på stan en stund, han fyllde idag så jag var lite söt och gav han en dvdfilm i present. Efter det blev det Medel på Friskis, grymt pass med mej och bästa vän ;) Taggar onsdag med dubbelpass! Afro + aerobics. LOVELY again! Allt är lovely. PUSS!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-02-01 22:00:14

:D :D :D :D

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-02-01 23:50:58

lovely !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela