hanna roth

live, love, laugh

Pluggpluggplugg

Publicerad 2010-02-16 18:44:07 i vardags,

Kul att jag prioriterar de minst viktiga sakerna före de mest viktiga som ska lämnas in tidigare. Aja, roligast först. Tråkigast sist, det låter bra tycker jag.

Suttit och skrivit på en idrottsuppsats nu. Ska bara skrivas in på datorn sen är den så gott som klar.
Jag har sjukt mycket plugg nu alltså och allt på ungefär 2-3 veckor. Varav en vecka arbetsmiljö/säkerhets vecka (inga vanliga lektioner) och den andra veckan sportlov då man egentligen inte vill plugga men i mitt fall måste. 

  • Arbetsmiljö & Säkerhet rapport
  • Arbetsmiljö & Säkerhet prov
  • Idrottsuppsats - skriva rent på dator
  • Kulturhistoria hemtenta
  • Naturkunskap labrapport
  • Matte prov
  • Renässansen prov
  • Naturkunskapsprov


Men det går nog!
Dagen idag har varit great. Föredrag om bränder och säkerhet, sjukt intressant! Nu ska jag bara kolla runt lite till sen har jag suttit min halvtimma, då blir det mer plugg i guess. Imorgon: Lämna Alice i skolan, till pappas jobb och kolla arbetsmiljön där, stallet, afro (om jag hinner) och sen skriva Rapport! Rush, men kul blir det. Lovar att inte stressa. Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-02-16 22:28:48

No stress...för då kidnappar jag dej!

Puss

Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-17 15:17:41

sv: haha ja eller hur ;O samma här ;P alla mina kompisar tycker jag är sjuk som skickar så mycket :P men har ju precis fått reda på att det finns fler som mig :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela