hanna roth

live, love, laugh

Segarn

Publicerad 2010-02-11 18:05:13 i vardags,

Oj vad efter jag är i tid nu. Om 30 minuter ska jag träffa Unni och Elin på friskis. Vi ska på afro. Men här sitter jag liksom, och latar, vid datorn såklart. Något fel är det i min hjärna, jag som brukar vara så uppstyrd. Jaja, sånhär får man vara igår. Samma sak igår i stallet. Vi satt på hästarna en kvart innan bussen gick typ, men ändå trodde vi att vi skulle hinna med den. Vilket vi inte gjorde såklart så en snäll Börje kom och hämtade oss istället.

Dagen har varit bra! och nej, nu kan jag inte skriva mer kom jag på. Tiden rinner iväg.
HA DET BÄST!
och glöm förgudsskull inte cykellysena!! det gör inte jag iallafall......

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-11 18:07:55

Vad menas med afro?(A) eller jag som är trög? haha



sv: värmer att höra sånt. :)

Desamma du:):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela