hanna roth

live, love, laugh

Våren kan vara på g nu alltså, eller vad tror ni gnällbältingar?

Publicerad 2010-02-27 23:00:52 i vardags,

Idag och igår vädret har varit.... slaskigt och blaskigt. Jag hade faktiskt hellre haft minusgrader och torr snö. Eller ja, inte jätteblöt snö. Det är det jag menar. Svårt att gå, cykla, rida och lite så. Men man ska inte klaga. Jag längtar inte så mycket till sommaren.. men till våren! Åh vad mysigt att sitta i parken med bara tshirt och leggings och mysa hela dagen tills det blir mörkt senare på kvällen och lite kyligare. Då tar man bara på sig en tunn jacka. ÅH vad härligt! I början av April satt jag och några vänner och hade det hur mys som helst i Centralparken. Fatta att det var ett år sen om en månad. Alltså äre dags för all snö att torka in i våran moder jord och ge henne lite vatten. Om jorden ens har ett kön, hah, man vet aldrig.

Kom hem från Anchi för en timma sen, där blev det firande av henne för att hon fyllde igår min fina bästiz <3 Nu sitter jag och pluggar.... haha kul man kan ha en lördagkväll liksom. Men jag kände verkligen inte för att göra någe ute ikväll/inatt. Trött och hemmasugen. Måste ladda inför veckan som kommer.......! Jag längtar. Imorgon är det imorgon. Alltså så är det i övermorgon. Yiipieyey! :D
Nu har jag föressten en annan telefon, får låna en fungerande av Anchis mamma, tack! Nu har jag täckning iallafall. Den andra är lite självmordsbenägen tror jag allt. Det får den vara. Usch och fy. Sony Ericsson mobiler är som dom är.

Fortsatt musikhistorie plugg nu, kul? Not. puss ha en bra helg!



vet du ens hur värdefull du är för mig? <3
angelica rodenfelt (L) hanna roth

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-27 23:40:36

sv: jag tcker din blogg är fin men alltid rolgit med lite förändring :D

Postat av: angelica

Publicerad 2010-02-27 23:41:52

sv: vi kallar det eos hos oss! :D



sv: hahaha njae blir lite dyrt kanske ;) haha



ja det gör jag :D förmodligen plugga till sjuksköterska :D om jag orkar hehe och känner att det vekrligen är det jag vill :D



najs, då taru ju studenten i vår:D vad ska du göra efter gymnasiet då? hihi



hehe, nej det är bara sånt vi har fått för oss i klassen :P så hela klassen spelar för dagisen :D<3

Postat av: aaaanchi

Publicerad 2010-02-28 02:12:47

hihihih <3

pussbeztis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela