hanna roth

live, love, laugh

åh vad kul man kan ha

Publicerad 2010-01-23 21:05:04 i blandy,

Jag är beroende av att träna. Jag blir glad, lycklig, lugn och .. tränad! Förstår mig inte på folk som inte gillar att röra på sig.
Jag gillar cykla. Det är fan kul även fast det är snö. Då skrattar man för att man är så ful.
Jag äter det mesta utom onyttiga grejer. Kanske lite för mycket äppelmos dock.
Jag säger ja till havregrynsgröt.
Jag ger mig sällan in i diskussioner. (beror helt på vad det handlar om) Men speciellt om de är politiska. Då förstör jag bara.
Jag är duktig på att smsa utan att titta. Borde finnas tävlingar i det.
Jag stör mig på dryga människor som inte har något anledning att vara dryga. Det värsta jag vet. När man går på stan typ och helt plötsligt kommer det en ful fjortis som blänger sönder en för att den inte hade någe annat för sig. Men som tur är orkar jag inte gå runt och störa mig på det dygnet runt, bara när det sker.
Jag läser inte alls mycket. Dassböcker om folk har sånt. Annars Twilight serien.
Jag är vackrast när jag skrattar. Not. Jag är nog vackrast när jag är lyckligast.
Jag skrattar åt mig själv jämt. och andra såklart. Jag skrattar åt livet (på ett bra sätt alltså)
Jag är en typisk roth. Eller jag vet faktiskt inte.
Jag har aldrig hoppat fallskärm. Det är det sista jag ska göra innan jag dör. Eller alltså, det ska jag hinna med innan jag dör.
Jag är lycklig med mina underbara vänner, familjen, hästarna, musiken & esteterna, träningen osv.
Jag trivs inte när jag inte känner att jag trivs. Eller nu blev det lite fel. Jag trivs inte så värst i flygplan heller, bara i lyft och landning.
Jag är dålig på att plugga! Fan vad jag borde bli bättre på det alltså. och så är jag dålig på att tänka på mig själv. Jag vill ta hand om alla andra hela tiden. Resten är jag typ asbra på.. Eller inte. Se mig på ett par skridskor. Ojdå.
Jag är rädd för stormer, bränder och silverfiskar.
Jag älskar att jag är jag.
Jag uppskattar när folk berömmer än. Så man känner att det är personligt.
Jag tror på livet. Fast jag vet inte om jag tror på ett liv efter döden, fast det vore häftigt att bli typ något coolt.

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2010-01-24 18:12:58

puss

Postat av: Moaaa

Publicerad 2010-01-24 22:21:34

Du är min idol hanna! Vill va positiv och tänka som du! PUSS

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-25 20:57:40

tack moi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela