hanna roth

live, love, laugh

Dittenochdatten

Publicerad 2010-01-28 20:43:24 i vardags,

Ojsan här är blogg.se omgjort. Haha jag vänjer mig väl, hoppas det funkar bra bara.
Jag är så duktig som inte sitter vid datorn lika mycket nu. Jag har 15 minuter kvar, sen måste jag gå härifrån. Då blir det att plugga Engelska.

Idag sökte världens bästa syster till världens bästa skola (karljohan). Hon tyckte det gick bra, hoppas verkligen att hon lyckas komma in. Håll tummarna! (a)

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Fyllde på mobilen förut. Var bara jobbigt utan alltså.. Fick låna ALLA andras telefoner, orka. Men nu är jag smsaktiv igen!

Glöm inte kolla in helenihanni.blogg.se. Ny video uppe från igår när brandkåren besökte teater/dans stället (svänghjulet) som Risbergska har.



tur att man är så söt. kanske skulle bli brandman?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-28 20:48:48

Gör det :) Det var lite det var rea på, täcken och sånt.

Haha, brandman? Du ska ju jobba på Hööks :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela