hanna roth

live, love, laugh

Glósóli

Publicerad 2010-01-25 21:05:11 i vardags,

Sigur Rós
värd musik.



Idag har jag haft fett hår och kännt mig trött och konstigt. Bara för att jag försov mig. Såklart. En tur till marieberg var skönt. Även fast jag knappt gjorde något vettigt. Nu borde jag plugga. Men det är roligare att göra havregrynsgröt.

Mina gratis sms är SLUT (så ni vet alla mina smsvänner, jag kommer inte svara) Jag har 2 kr kvar på kortet. Dags att fylla på? Eller så väntar jag till 1 feb. Känns mer rätt. Då ska jag köpa friskis kortet också. Pepp! Man ska ju längta liksom. Det är ju det som är grejen. Hur kul är det att göra något så fort man kommer på det. Nu blir det Friskiskort och Mobilpåfyllning om en vecka. Typiskt mig.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-25 21:17:10

SVAR! :))))<3

Postat av: zara/nä

Publicerad 2010-01-25 21:45:05

När jag får tbx mina pengar av Amanda (Y)

Postat av: sophia

Publicerad 2010-01-26 14:13:07

ska boxas då och tisdagar och kanske torsdagar, fast vifpr se om jag ens går alla gånger jag vill ju köra friskis med!

Postat av: jessica

Publicerad 2010-01-26 19:15:46

SWEETIE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela