hanna roth

live, love, laugh

Gott nytt 2010

Publicerad 2010-01-02 23:58:03 i vardags,

för det första: Man säger Tjugotio! inte något annat, bara så ni vet.

GOTT NYTT ÅR. hoppas ni haft en bra start på året, det har jag. Fast har varit enormt trött för har hänt mycket, men nu är Robin på hemväg och jag ser fram emot några lugna dagar @ Frostens place. Där är det inget annat än lugnt och skönt =)

Här kommer lite nyårsbilder.

   

Först åt jag + familj + m&b + anchi på Lilla Indien. Supergott med Kycklig, ris & Curry mojjs. Sedan drog jag och Anchi till Hovsta och träffade världens bästa Robin + släkt en stund. Efter det blev det upp till stan och hem till Anchi med Edvin&Unni och sen staaaaaaaaaaaaaaaan. Wiho, nu orkar jag inte rabbla upp alla man träffade, lättare att skriva upp villa man inte träffade. Typ. Hängde på järntorget med folk till 01.30 då drog vi till Anchi. Sen somnade jag typ halv 5, aptrött.

Blev faktiskt bättre än vad jag hade förväntat, inget märkvärdigt och inte tråkigt. Vad gjorde ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela