hanna roth

live, love, laugh

Kom igen, nu köttar vi!

Publicerad 2010-01-04 21:22:44 i vardags,

Det jag HATAR med blogg.se är att när man råkar gå ifrån sidan så försvinner ALLT. Det borde hamna i utkast eller något. Fan alltså nu hade jag skrivit längsta inlägget igen, och det blir ju knappast samma sak om jag försöker skriva ett likadant. Så jag struntar i det.

Jag försöker mig på en liten samanfattning istället.
* Jag har ett nytt mål, ska innan sista februari ha köpt mig ett par snygga jeans som jag ska känna mig snygg och bekväm i (Jag är ingen jeansmänniska, hatart. Men nu skare bli ändring)
* Förut provade jag ett par gamla jeans som var försmå för 2 år sedan. Dom satt perfekt.
* Imorgon SKA jag ut, trött på att sitta inne.
* Det är bara 81 vanliga skoldagar den här terminen.
* Om 51 dagar drar jag till Timrå.
* Om 149 dagar är det skolavslutning och då får jag ett långt varmt lov.

Men tills det kommer det vara en underbar termin med världens bästa esteter.
Om exakt en vecka äre skoldags.


det här är världens snyggaste brud, och jag är så himla taggad på att komma i form och få en kroppsform lite mer som henne.



alecia beth moore yesyes

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2010-01-04 22:36:26

blogger / blogspot som jag har, sparar automatiskt. du kanske skulle byta?

Postat av: anchi

Publicerad 2010-01-04 22:52:10

du är så duuuuktig! :) stolt över dig. önskar att jag kunde ha din motivation.. haha.



pink är snyggish!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-05 14:54:41

sv: ja jag fick ditt sms men kna inte svara ;) hehe som jag sa så är mobilen knasig. aja vi får ses snart igen :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-05 16:17:30

Jo, det är ju sant =)

Jag vill också ha lov :)

Postat av: elli

Publicerad 2010-01-07 22:41:18

Pink är lätt den snyggaste bruden på denna jord !

och den bästa sångerskan :D



BRA jobbat Hanna ! jag följer din blogg, just so you know :)

de dagar du verkligen känner att du inte orkar, se ditt mål framför dig och kör ändå :D



PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela