hanna roth

live, love, laugh

Sådärja

Publicerad 2010-01-05 17:36:40 i healthy,

Nu har jag skaffat en ny kategori: Hälsa och Träning.
Meningen är att jag samtidigt som jag skriver om det jag gör och hur jag tränar ska jag peppa andra och ge andra tips&råd.

Att ha en god hälsa är viktigt och för att kunna ha det ska du äta rätt och träna rätt regelbundet. Men du ska också känna att du mår bra och är lycklig och leva utan stress.

Kommentera gärna om det är något ni funderar eller vill klaga på =D



Jag är dyngpepp! På torsdag äre Yoga dags på friskis.



Den 23e Februari SKA ett par Nyinköpta Jeans sitta snyggt&bra yes. Ellerhur Sophia? ;)

Kommentarer

Postat av: sop

Publicerad 2010-01-06 01:54:19

asså jag är överdriver sjukt underbart jävla taggad, asså åååååååh ja! verkligen. jeans jeaaaaans! helst ska dom va lite förstora till sommaren också! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela