hanna roth

live, love, laugh

Tummenupp dag

Publicerad 2010-01-19 22:34:00 i vardags,

Fan vilken najz dag! Jag ville bara tala om det.
Glada människor.
Lyckat prov.
Behagligt väder.
Bra humör.
Info kväll på skolan
(fick en biobiljett av rektorn för att jag snacka gött om estet!)
och mycket mer bra.

Ett minus är väl att det knappt går att cykla ute, det är fan inte plogat där jag ska cykla. MEN jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag garvar sönder så fort jag sätter mig på cykeln, för jag vet hur idiotisk jag ser ut. Jag har inte lyckats ramla än men det kommer, jag är en kung på det! Att ramla alltså, och att cykla (bådeoch). Så jag tänker inte skälla på några plogarmän som sliter hårt under kvällen och natten. De kan ju faktikst inte hinna med alla små vägar här och där. Jag vill absolut inte ha sommar än, vill njuta lite mer av vintern. Hoppas snön stannar, orkar inte slask och blask i flera månader. Vem gör det?

Jahaja, nu upptäckte jag en sticka i min hand, den ska ut. Jag har finslipat lite på mitt CV nu på kvällen, kul att man hittar så mycket fel när det typ är försent.. Sökte Hööks igår och ska söka Till Häst så fort det bara går. Ett extrajobb vore ju inte dumt nej.

Ha det gött mina fina vänner. Imorgon blir det bio! "It´s complicated" med Maryl Streep.

Ordet a lá 2010 = Absolurre!



googlebild

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-01-20 13:27:33

visst är den!:)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-20 17:51:45

nemen gör du 18 redan aldeles nyss va de ju s å himla länge dit ju!



då måste vi ut å fira sen bannemig :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-20 20:26:01

Ja, visst är det mysigt att tolka!

Jag tycker också jag är fjordingnörd - fast jag får väl låta bli att lyssna på dom som säger det i så fall :P

Söker dom folk på Till Häst också? Haha, dom kommer kanske bli utkonkurrerade när Höööks kommer...!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-21 18:57:50

Du får ta det lugnt med cykeln :)

Ja, det är ju bra, du kanske kan få sommarjobb eller nåt :P

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-23 13:23:53

förresten hööks? de ligger väll i västerås?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela