hanna roth

live, love, laugh

Taggelitagg

Publicerad 2010-07-19 13:30:30 i vardags,

Men det är faktiskt sommar, och min sommar har varit superduper! Iofs är det inte slut än, men ändå. Mycket har hänt och är på g. Jag och Helen har jobbat med att spela/sjunga på caféer typ flera lördagar i rad, asnajs och lättförtjänta pengar. Vi fortsätter nästa vecka med samma sak, fast på äldreboenden. Åså drar jag ju till ridlägret Taffsnäs snart och jobbar också, också asnajs.

Det har varit varmt. För varmt. Men nu är det lagom. Malin, en gammal kompis, var här förra veckan, det var supermys! och på fredag blir det PINK. Jag är så ruggigt taggad. Den kvinnan är fan det snyggaste som finns. Håll med!!!!!!!!!!!! helt sick! Jag kommer dö ännu en gång, för i höstas var det grymt bäst i globen. Denna gång blire Ullevi. Hawaii partyt blev lyckat! Hemmsi hos Unni för att vi båda turnat 18 years. Bilder kommer! I promajs!

Jahamen nu vare lite käk dags, sen blir det pållen, fast vore härligt att bada. Men var ska man bada liksom? Svartån känns ju lite för skabbigt.

Kommentarer

Postat av: Jenny A

Publicerad 2010-07-19 22:38:54

Du får väl ta med dig badkläder när du åker till stallet. Lögardammen ligger ju i stort sett nästgårds. :) Brukar kunna vara massor md folk där dock om det är varmt.

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-20 16:11:16

Haha, tack =) Blev iaf bättre med vit bakgrund på headern :) Haha, jag tycker dig design är fin :)



Hoppas ni får det kul på Pink :) Jag tänkte åka till Karlstad och kika på Bruks SM på lördag tror jag, och köpa en almenacka, eller 2 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela