hanna roth

live, love, laugh

Inte behövs någon saharaöken heller

Publicerad 2010-07-11 00:02:06 i blandy,

Sorry nu alla sun-lovers, men jag tycker det kan räcka nu. Idag har det varit runt 35 grader i skuggan, och då får man lägga till några grader för solen... Stiger temperaturen några grader till flyttar jag till Antarktis. För det går seriöst inte att rida. Senaste dagarna har jag ridit efter 21.00, men det är fanimej också för varmt. Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte sätta mig på nattbusen ut till stallet heller.

Nej, nu får det bli lite svalt tycker jag. Det är ju solen som gör en brun, inte värmen... Så hit med lite spöregn och åska så luften blir frisk igen.

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2010-07-11 04:21:45

Behöver också antikli till manen. Hojta om du hittar nåt som funkar!

Postat av: AngelinaÖhlin - ponnybloggare - tävlingsryttare

Publicerad 2010-07-11 14:04:13

Hejsan!

kolla in min blogg nu.

jag ska starta upp den igen eftersom att min ponny nu blivigt frisk!:D

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-11 16:07:59

Sv: Ridningen har sommaruppehåll. :P

Nej, men jag vet inte om jag kommer kunna fortsätta till hösten, mina föräldrar har inte varit superglada över att köra.

Men jag får hoppas på att det går.



Usch ja, denna värmen. Just nu är den plågsam.

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-11 22:21:20

Haha, du fick som du ville. Eller ja, vi hade i alla fall åska + regn i eftermiddag :)



Postat av: Anchi

Publicerad 2010-07-12 00:35:55

Var det inte du som klagade på alla som klagade på kylan i vintras och sa att absolut ingen får klaga på värmen när den väl kommer? ;)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2010-07-12 06:49:49

du o pingviner, låter lite kul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela