hanna roth

live, love, laugh

PINK, och jag dog ännu en gång

Publicerad 2010-07-25 09:43:50 i kulturis,

Helt stört bra, vad hade man annars anat sig? Längst fram med Ella & Anchi. Pink är, och kommer alltid vara den av de bästa (enligt mig) artisterna, både sceniskt, sångmässigt & utseendemässigt. Jag är inte lagt åt det håller, men för henne skulle jag nästan vara det.

Förbanden var Butch Walker, Good Charlotte & Takida. Takida kunde väl kanske skippats men de andra var riktigt najs att höra!

 (bild från aftonbladet)

Mina bilder och filmer kommer förhoppningsvis snart, när jag orkar, och då får dom tala för hur underbart det var. Det var helt AMAZING ♥

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-07-25 12:51:15

♥ bästttttt

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-25 22:52:59

Kul att det var så bra på Pink!



Sv: Ja, jag gillar faktiskt lägenheten, lite lagom för mig :P Okej, lite synd, Nadja är själv ingen för Neptun har flyttat så jag funderar lite på att ta med henne till Örebro :P

Postat av: sophia

Publicerad 2010-07-25 23:46:05

i veckan promenad, HÖR AV DIG jag har mitt gamla nummer men jag har inte kvar några nummer så skriv vem du är i ditt sms så blir det bra, jag är jätteseg på att smsa dock för min mobil är inte snabb! pussss!!!!!! fet lång promenad ska vi ha!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-26 20:22:53

Haha, du har ju en lika fin rygg att sitta på :D



Ja, jag har körkort, men kommer nog inte ha ngn bil i Örebro, men 3 km från bussen? Vilken kondis man kommer få då... :P

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-26 22:01:46

Jag var också på Pink, helt sjukt bra var hon! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela