hanna roth

live, love, laugh

äntligen..........

Publicerad 2010-06-04 00:25:21 i vardags,

........ SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!
Det var nästan så jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva frihet igen. De här två terminerna har inte varit roliga pluggmässigt, jag har ärligt talat dränkts i arbeten och prov och allt sånt skit sedan augusti förra året, och jag vet att det inte bara är jag som känner så.

Nu har man ju något att se fram emot iallafall. Sista året på estet i höst! Sjukt tragiskt men sjukt kul. Skrika, vårkonsert, projektarbete, studenten osv. Men nu har jag en lång härlig sommar framför mig, om elva veckor ska jag tillbaka till skolan igen men det är inget jag längtar efter nu. För exakt ett år sedan satt jag och deppade över att jag inte klarade spanskan, nu är jag lagom depp över att jag inte klarade matten.
Men vet ni? Jag tänkte ta två flugor i en smäll och plugga gärnet denna sommar och ev fixa till båda kurserna i höst. Hoppas jag är lika taggad om några dagar bara.. Antagligen inte. Ska försöka.
Ha en härlig sommar och njut som bara den. Hejdå ESM08 (som vårat nya klassnamn är)




Ni har väl inte glömt min tävling föressten? Söndag är sista tävlingsdag! Vinnaren kommer att presenteras på måndagen den 7 Juni. Tryck HÄR för att komma till tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela