hanna roth

live, love, laugh

Fastlandet

Publicerad 2010-06-21 20:29:43 i vardags,

Jag och familjen har haft en underbar vecka ute på Gotland!

cykelutflykt, fårö, radioprat, maja, ridturer, havet, visby, bulhus och massa mer.
Fler bilder kommer nog senare, nu orkar jag inte tillbringa mer tid vid datorn. Mycket tid idag har gått till att gå igenom facebook, mejl och bloggen såklart. och det sista jag tänker göra är att slösa bort denna sommar på datorn. Gör det inte du heller!



min fina syster och jag!

Kommentarer

Postat av: Sandra:D

Publicerad 2010-06-21 20:57:07

okej kan inte nu på onsdag måste packa ska utomlans på torsdag men efter de :D ?

Postat av: Terese

Publicerad 2010-06-21 23:43:04

Skönt att vara hemma? Vi klappade Speeden i lördags. Fifan vad han är stor! Men så himla mjuk, som sammet. Fin pålle det dära.. är han frisk nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela