hanna roth

live, love, laugh

heshet brukar vara sexigt

Publicerad 2010-06-02 12:13:40 i vardags,

Alla tycker nog, när dom är hesa. Att det är lite snyggt sådär. Visst det tyckte jag också för några veckor sen. Kändes lite charmigt sådär, men varför vet jag inte.
Nu däremot har jag tröttnat på det så sjukt. Jag säger bara: Vem skriker inte på Krampen liksom? och för mycket kan man inte skrika då... eller jo om man heter Hanna Roth och haft halsproblem i två veckor innan.

Min poäng som jag tänker komma fram till är att jag har tappat rösten. Så prata inte med mig, för det är svårt att inte prata tillbaka.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-06-02 14:45:51

SVAR - "OMG ANCHI!" ? :o

Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Publicerad 2010-06-02 21:21:22

sv; åh vad mysigt och roligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela