hanna roth

live, love, laugh

GAGA till Globen!

Publicerad 2010-03-01 15:14:53 i kulturis,

Lady Gaga till Globen den sjunde maj 2010. Biljetterna släpps nu på fredag klockan 09.00 Äntligen är det dags för kvinnan med världens knäppaste scenkläder att komma tillbaka till Sverige. Den stora stjärnan Lady Gaga kommer att uppträda i Globen i Stockholm redan den sjunde maj. Det är inte första gången världsstjärnan reser till vårt avlånga land. Förra året hade den 23-åriga artisten ett bejublat framträdande på Gröna Lund där hon slog publikrekord med 23.000 åskådare.

Lady Gaga har anknytning till Sverige genom sina hitsinglar "Just Dance" "Poker Face" och "Bad Romance" som alla är skrivna av den svenska låtskrivaren RedOne. Vi hoppas på en spekatakulär show av Ladyn när hon entrar globens stora scen och hoppas att hon bjuder på mycket knäppa outfits och massa skön partymusik!

Älskar!

Lady Gagas otroliga Monster Ball-turné!

(Gaga började turnén igår i Storbrittanien, snacka om ny look)

källa: http://www.posh24.se

Och klart som fan jag själv inte kan gå då. Nationella i Engelska B och Konsert... FAN!
Jaja jag fick ju se henne förra året iallafall, och ska se Pink i Juli, så får väl nöja mig med det så länge..

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-01 15:31:17

Ooh vad kostar en biljett?:D



jaha har blogg.se svarat då?:O

jag har inte fått några kommenterar mer än två nya av dig typ :s skit störiggt



ja visst är hon :D:D

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-01 15:33:44

hm.. men mina kommentarer brukar aldrig försvinna för det är ny månad :O tror jag inte i alla fall haha (A)

men jag kan kolla :D haha tack för du sa det ;D



jaah okej :( ja gör du så :D hörs senare :) lycka till på träningen, träna för mig också :D puss

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-01 15:34:54

hahaha, amen naw vad gulligt!!:D oj, lite pinsamt också kanske. hahah :D om de nu hunnit se det (A) ooh. men det förklarar allting för din kommentar fanns på min februari sida nu haha (A) <3



jaha okej :D

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-01 15:37:21

Känner att det blev en del kommentarer av mig här nu haha men !;D



hnaw tack så mycket!:D jag blev faktiskt ganska nöjd med designen!:)



sv: ja jag får åka buss, tar en halvtimme typ, :D sen har jag väl typ tio minuter med cykel till busstationen och fem med bil :D



nej precis :S usch jag hatar att cykla på kvällen ;o jag är så galet mörkrädd!! Minsta lilla ljud så håller jag på att ramla av cykeln haha ;P

vad bra :D jotack den blev bra ;)



<3<3

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-01 15:39:29

sv: ja precis.. jag har hittat dom nu :D men jag hitta ingen jäääääätte lång kommentar :O Hur lång var den? Hittade bara den i feb om hur min design blev osv..

haha nej jag tänker också det ;O men ähj jag får kolla igen :D hehe



aw, stackare!(A) naw, inte för jag vet så mycket om hästar , men vad är det som gör att du inte kan vara hos hästen för det är dåligt väder?(A) hih



äh jag suger också ;) puss :D

Postat av: ebba

Publicerad 2010-03-01 17:23:07

sv: tack :D Jo han är min egen :)))

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-03-01 17:31:25

Tack :) Saknar allt min lilla Glenna ibland..



okej, bara en månad? :O



Tråkigt att ni inte kunde hämta honom idag, har vart skitväder här med så man ger sig inte gärna ut :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-01 22:27:50

svar;Tack så mycket :)

Postat av: mli - TÄVLING I BLOGGEN! hästbloggen för er som gillar hästar

Publicerad 2010-03-02 07:38:18

sv; lycka till :D

Postat av: Jenny - fotointresserad hästtjej

Publicerad 2010-03-02 07:56:20

sv: åh tack så mycket! :)



Det är bara Moa och jag som gått i samma klass. Petter och Lissel spelar i samma band som min pojkvän + att vi hade musik ihop på högstadiet. Lisa Claesson och Julia Rhenberg känner jag med, mest pga gemensamma vänner :D För härliga människor allihop! :D



Åh vad roligt att jobba på Taffsnäs! Har aldrig varit där men har hört mycket bra om stället. Fjordingar är för härliga ju! Hur länge ska du jobba där? :)

Postat av: Jenny - fotointresserad hästtjej

Publicerad 2010-03-02 09:49:50

sv: haha ja ellerhur! Världen är allt bra liten :D



Åh, fy vad kul! Hade jag inte haft pållarna hade det varit det ultimata sommarjobbet ju! Du kommer nog få skitkul :D Hur fick du det jobbet? Mejlade du bara och frågade eller? :D

Postat av: mli - TÄVLING I BLOGGEN! hästbloggen för er som gillar hästar

Publicerad 2010-03-02 11:34:55

sv; jag tackar så mkt:) visst var det fint:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 15:33:43

svar;för det är den =9gilla du hennes alla låtar?

Postat av: mli

Publicerad 2010-03-02 19:43:05

sv; ja visst är de:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 20:01:23

svar;då tycker jag att du ska sättadig o lyssna igenom hennes musik .)

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-03-02 21:02:19

Haha aah jag fatta att du skulle ha hästen i 3mån & jobba en månad :P men tyckte 1 månad lät så lite o jobba :P



jag åkte till skåne 3mån förra sommaren, och 2mån sommaren innan det.. tiden går fort när man har roligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela