hanna roth

live, love, laugh

fredag kväll

Publicerad 2010-05-21 22:40:52 i vardags,

GODERKVÄLLER PÅ ER!
Sorry att det ser rörigt ut på bloggen, är inte riktigt säker på hur jag vill att den ska se ut, tyckte det vart lite för kleggigt med den ljusbruna färgen över hela bloggen, men nu ser det väl jättekonstigt ut när jag la till grått helt plötsligt? Aja, inte hela världen kanske. Tänk vilket ilandsproblem egentligen.. Här sitter man och funderar och gnäller över att man inte kan bestämma färg på sin blogg, medans andra inte får mat eller vatten. Men vad ska man göra..

Efter skolan blev det inspelning med vokens, och kom hem för inte så längesedan efter att ha kvällsfodrat speedis, så orkar inte ut och göra någe ikväller. Får bli imorgon då jag ska hem till martan som har fyllt (eller ja för en månad sen cirkus..) ha en fin kväll iallefalle!



söttjej på "ungdomskörsfestivaldiscot för alla 18 världskörer". checka in snygg schweizaren bakom mig. det mest tragiska är att när jag började snacka med honom, var det dags för oss att åka hem till sverige. det sög.

Kommentarer

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-05-21 23:49:22

Tyckte att det blev snyggare med grå bakgrund faktiskt :D



Aha, vilken snygging! Tycker att du hade kunnat kidnappa honom med hem till Sverige ;D

Postat av: kaarin

Publicerad 2010-05-22 18:28:15

hahaha jävlar vilken honey! älskar när folk kollar in i kameran <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela