hanna roth

live, love, laugh

livet rullar på

Publicerad 2010-05-05 09:34:53 i vardags,

Hallååålu. Igår blev pluggdag igen efter skolan, fast drog till Robin en stund på kvällen iallafall så jag inte skulle somna av typ evolutionen eller celler. så tråkigt så jag döööööööööör. Jag förstår inte riktigt meningen med att man ska kunna cellens delning och dna molekylens funktion? Någon som gör?

Nu ska jag iväg till skolan snart för en lika underbar mattelektion som vanligt.. men detta är den sista innan nationella som är IMORGON så känns lite sisådär. Ni som vill, håll tummarna för mig mellan 08.00-12.00 imorgon när jag ska skriva.. eller föresten, ni har inget val. Gör det sneeela!

Något som får mig på bättre humör är iallafall alla dessa goa bilder jag får:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela