hanna roth

live, love, laugh

Första "tävlingen" avklarad

Publicerad 2010-10-03 14:16:20 i tävlingar å sånt,

Hej!
Allt har gått bra idag. Gick upp 05.50 och drog sen till stallet och började fixa. Rullade efter en stund sedan mot Lockenkil för Pay 'n jump. Anna hoppade först en 60 runda, sen jag. Lagom höjd att börja på...

Jag säger bara en sak: Jag är jättenöjd! Min kanske inte är någon hopphäst, men han försöker verkligen och jag är superstolt över honom, mitt hjärta ♥





Anna & Speeden på bild!
Blev inga bilder på mig, så om någon är sugen på att följa med nästa helg och fota så uppskattas det (:

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-10-03 19:59:43

Vad roligt att det gick bra! =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-10-04 21:23:57

Grattis, kul att det gick bra :)



Sv: Haha, ja :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela