hanna roth

live, love, laugh

Måndagen den 13/9

Publicerad 2010-09-13 21:12:53 i vardags,

Jag själv hatar sånadär rubriker som bara innehåller datum eller klockslag eller vad det nu är. Men just nu orkar jag inte lägga ner tid på att tänka på vad som skulle kunna stå, så det fick bli så ändå.

Lite småsur är jag allt nu... Jag har länge varit supersugen på att dra iväg med Speeden på marknad (ponnyridning) och nu ringde en gubbe från Kopparbergs Marknad och sa att jag gärna fick komma dit. "Super!" Tänkte jag, och dubbelkollade datumet = 25/9.... och visst fan så var det något då, då är det ju NOOmaraton finalen i Sthlm och den sliter jag mig aldrig ifrån! Så tyvärr.

Plus att jag har fått svar från den där trafikskolan i Norberg jag snackade om, och dom har ledig plats redan från nästa vecka, men det känns lite drygt att på så kort varsel ta ledigt från skolan i 2 veckor. Så tyvärr på det med.

Jaja, till något postitivt.
Idag har jag varit extremt duktig och delat ut CV:n till flera ställen i stan som jag kan tänka mig att jobba på. Hoppas det nappar på något ställe....

HARE GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela